Intellectual Business Systems
+38 (050) 594-76-09
+38 (050) 594-76-10
...
X

Автоматизація роздрібної торгівлі

Компанія IBS пропонує спеціалізоване програмне забезпечення для автоматизації продажів і обліку в магазинах роздрібної торгівлі України.

«IBS Магазин» — управлінська програма для автоматизації магазинів,
роздрібних торгових точок та мереж
,
функціональна, надійна і проста в освоєнні.

 

Програма для роздрібної торгівлі — «IBS Магазин»

 

Ваш тип магазину:



Відео-огляд   

«IBS Магазин» може використовуватися для автоматизації роздрібного магазину будь-якого формату.

Програма створена на базі системи управлінського обліку «IBS Управління бізнесом» і включає всі її переваги — використовує професійну систему управління базами даних, має багато різних інструментів і можливостей з налаштування.

Всі стандартні функції, які повинна мати програма для обліку роздрібної торгівлі, є в наявності — підтримка будь-якого торгового і фіскального обладнання (POS-системи, фіскальні реєстратори, ваги з друком чеків, сканери штрих-кодів), дисконтні системи, ведення взаєморозрахунків з постачальниками, система формування звітів і багато іншого.

Крім того значно розширені можливості робочого місця касира (pos-системи) — гнучке налаштування інтерфейсу, різні режими роботи з торговим обладнанням, комбіновані форми оплати чека, гнучкі алгоритми формування знижок, підвищена стійкість до апаратних збоїв.

Програма на робочому місці касира оптимізована для максимально швидкого обслуговування покупців, прискорення і спрощення процесу продажу і скорочення черг.

Наше рішення для роздрібної торгівлі вже більше 15 років продається і успішно експлуатується на багатьох торгових об'єктах України — від кіосків до великих супермаркетів.

Програма підходить для автоматизації роздрібних магазинів з будь-яким асортиментом товарів (продукти, промтовари, одяг і т.д.), будь-яких торгових точок з встановленим торговим обладнанням (касовими апаратами, сканерами штрих-кодів, ваговим обладнанням і т.д.).

Якщо Вам потрібне більш просте рішення, — розгляньте
економ-версію програми для невеликого магазину
і спрощеного обліку

IBS Міні-Магазин   

 

Особливості автоматизації різних торгових точок

Програма «IBS Магазин» може бути адаптована для автоматизації магазина з будь-яким асортиментом.

Різні види торгових об'єктів мають свої особливості роботи і організації бізнесу, які обов'язково враховуються в процесі установки і налаштування облікової системи «IBS Магазин».

Конфігурація програмного забезпечення, схема ведення обліку і використовувані інструменти залежать від виду і асортименту товарів, а також формату і схеми роботи магазину, що автоматизується.

«IBS Магазин» може бути сконфігурований і налаштований для:

За форматом ведення торгівлі це може бути:

  • магазин самообслуговування
  • торгівля через прилавок

В процесі впровадження наші фахівці адаптують систему під вимоги замовника і специфіку ведення бізнесу з обов'язковим навчанням персоналу — продавців-касирів, товарознавців, економістів.

Використовувана в конкретному випадку конфігурація «IBS Магазин» буде максимально враховувати всі особливості торгової точки.

 

Автоматизація мережі роздрібних магазинів

Система «IBS Магазин» може використовуватися для автоматизації мережі торгових об'єктів. У схемі роботи мережі магазинів використовується механізм обміну даними між торговими точками і центральним офісом. Дані передаються в режимі реального часу по каналах інтернет.

Обміном даними між точками управляє центральний вузол. В якості центрального вузла може виступати один з магазинів.

Залежно від специфіки бізнесу використовуються різні варіанти схеми обміну даними.

Наприклад, часто використовується централізована система ведення довідників (товари, постачальники і т.ін.) з передачею даних з центру в магазини. Дані по продажах передаються з торгових точок в центральну базу. У центрі заводяться довідники, прайс-листи, а також консолідуються всі дані щодо руху товарів і формується звітність, — як в розрізі торгових точок, так і по всій мережі в цілому.

Використання налагодженого механізму дозволяє швидко інтегрувати нову точку в загальну мережу із заданою схемою роботи, наприклад, з централізованим управлінням товарними запасами і єдиної бонусною системою.

Приклади вирішуваних завдань в схемі роботи торгової мережі з обміном даними:

  • централізоване ведення єдиного Довідника товарів і його синхронізація з усіма магазинами мережі (для виключення дублів і помилок, і отримання коректної звітності щодо товарів і груп по всій мережі)
  • централізоване ведення Довідника постачальників і взаєморозрахунків з ними
  • централізоване управління цінами продажу, акціями, знижками (ведення прайс-листів) і синхронізація цін в мережі
  • централізоване управління товарними запасами в мережі — закупівлі, переміщення на магазини, повернення постачальникам
  • отримання даних з продажу з віддалених точок в центральний офіс для консолідованого побудови звітів в розрізі товарів, груп, клієнтів, робочих місць і т.д., як по всій мережі в цілому, так і по кожному магазину окремо
  • ведення єдиної бази даних клієнтів
  • використання єдиної дисконтної та бонусної системи в усій мережі — синхронізація даних клієнтів, балансу карт

 

Переваги рішення «IBS Магазин»

  • Гнучкий інтерфейс, що настроюється, забезпечує простоту і зручність роботи:
    • відключення вкладок документів і довідників, які не використовуються
    • фільтрація і сортування даних, що переглядаються, по будь-якому набору полів
    • відключення/включення видимості будь-яких колонок в табличних даних документів і довідників
    • довільна зміна ширини і порядку розташування колонок
    • можливість використання панелі інструментів, гарячих клавіш або контекстного меню для виконання одних і тих же операцій
    • використання майстрів створення/копіювання документів і даних довідників
  • управління націнками та цінами продажу як централізовано (з центрального офісу), так і незалежно на кожному торговому об'єкті
  • система мультивалютного обліку операцій, документів і взаєморозрахунків з постачальниками
  • аналіз продажів у будь-яких розрізах (товари і їх групи, постачальники, касові місця і так далі) як по всій мережі в цілому, так і по кожній точці продажу окремо
  • аналіз динаміки продажів в часі (по годинах протягом доби, по днях тижня, по місяцях і т.д.)
  • автоматизована система формування заявок постачальникам, заснована на статистиці продажів
  • ведення взаєморозрахунків з постачальниками як в цілому, так і в розрізі окремих документів
  • облік відстрочень платежу, передоплат, взяття товарів під реалізацію
  • облік виробництва для відділу кулінарії, пекарні в продуктовому супермаркеті:
    • калькуляційні карти на кожну страву зі зберіганням історії зміни рецептури, можливістю задавати альтернативні компоненти і враховувати додаткові витрати
    • автоматичне формування документів виробництва готової продукції за результатами продажів за період з можливістю коригування витрат сировини за фактом і з автоматичним розрахунком собівартості
  • підтримка сучасного торгового обладнання (POS-системи, фіскальні реєстратори, чекодрукуючі ваги, сканери штрих-кодів, принтери для друку штрих-кодів, чекові принтери та ін.)
  • можливість роботи з декількома чеками одночасно («відкладені» чеки)
  • можливість «поділу» чека з частковою печаткою на фіскальний реєстратор і нефіскальний принтер (наприклад, для одночасної торгівлі алкоголем та іншими товарами на одному робочому місці касира)
  • можливість часткового закриття чека різними формами оплати (готівковий, безготівковий розрахунок, подарункова карта) з виділенням суми доплати готівкою і суми здачі
  • можливість закриття чека різними валютами одночасно (мультивалютна система оплат на касі)
  • підтримка складних дисконтних і бонусних систем, в т.ч. іменних і накопичувальних
  • підтримка різних варіантів розподілу повноважень між об'єктами торгової мережі, - від моделі повністю самостійних підприємств до моделі віддалених торгових точок, які здійснюють лише операції продажу, з обміном даними в режимі реального часу
  • інтеграція з поширеними бухгалтерськими системами: 1С, Акцент та ін.

 

Приклади інтерфейсу касира (фронт), оператора (бек-офіс)

Пропонуємо Вам переглянути приклади інтерфейсу робочого місця касира, оператора, завідувача магазину, зовнішній вигляд документів і довідників, приклади звітів та інші інструменти, що ілюструють перераховані вище можливості програми.

Перейти до перегляду   

Послуги з автоматизації роздрібної торгівлі

Компанія «Інтелектуальні бізнес-системи» пропонує програмне забезпечення для автоматизації роздрібної торгівлі, і надає комплекс послуг з автоматизації магазинів і торгових мереж в Україні — Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі, Запоріжжі, Львові та інших містах.

Ми пропонуємо:

  • безкоштовну демонстрацію можливостей системи
  • типове рішення або проектне рішення, що враховує специфічні вимоги замовника, у тому числі спеціальне рішення, що вимагає доопрацювання базового функціоналу
  • впровадження системи «під ключ» (в т.ч. розробка ТЗ, установка, навчання, введення в експлуатацію)

В процесі впровадження система адаптується під вимоги кожного замовника, пропонуються схеми організації бізнес-процесів, що забезпечують максимальну простоту і ефективність роботи. Наша компанія дає гарантію на надані можливості системи і стабільність її роботи.

Технічна підтримка забезпечується фахівцями компанії у всіх регіонах України, а також партнерами в Києві, Дніпрі, Маріуполі, Донецьку. Здійснюється віддалена підтримка через Інтернет.

Програма може працювати практично з будь-яким торговим і фіскальним обладнанням. У зв'язку з постійною зміною цін і модельного ряду, ми надамо найбільш актуальні рекомендації по обладнанню на момент прийняття Вами рішення про покупку програмного забезпечення.

Рекомендоване обладнання (сканери штрих-кодів, фіскальні реєстратори і т.д.)
може бути включено в комплект

Система може конфігуруватися під різні вимоги, - фахівці Замовника можуть самостійно змінювати зовнішній вигляд і функціональність системи за допомогою Інструментів розробника.

 

Вартість автоматизації магазина, торгової точки

Вартість рішення «IBS Магазин» визначається кількістю і складом робочих місць, а також схемою обміну даними між торговими точками і центральним офісом (для торгових мереж). Ціна мінімального пакета ПЗ для автоматизації однієї торгової точки — 1 950 грн.

Також звертаємо Вашу увагу, що:

  • презентація проводиться безкоштовно
  • можлива оплата в розстрочку
  • для роздрібних мереж надаються істотні знижки і бонуси.

Після оплати Вам будуть надані всі документи, що підтверджують
ліцензійність придбаного програмного забезпечення

Детальніше про ціни