Intellectual Business Systems
+38 (050) 594-76-09
+38 (050) 594-76-10
w
g
IBS Міні-Кафе

Проста програма для кафе

Якщо Ви шукаєте зручну і недорогу облікову програму для кафе, кав'ярні або пекарні, — то ми раді запропонувати Вам просте економ-рішення.

«IBS Міні-Кафе» — оптимальна облікова програма для кафе і ресторанів!

Програма для ведення обліку і управління в невеликому кафе, міні-пекарні, економ-версія для України — з безкоштовною установкою, налаштуванням і навчанням персоналу!

 


Приклади інтерфейсу   

«IBS Міні-Кафе» — це програма для тих, хто хоче вести автоматизований облік в кафе, але не готовий викласти «круглу» суму за широко відому і значно дорожчу і складну ресторанну систему.

В той же час «IBS Міні-Кафе» «вміє» набагато більше багатьох дешевих програм для обліку в кафе і може скласти гідну конкуренцію більш дорогим аналогам.

Програма призначена для обліку в маленькому кафе, кав'ярні, булочній, пекарні, бістро, сезонному вуличному кафе (літній майданчик) та ін. закладах з відносно невеликою кількістю персоналу і асортиментом страв.

Програма включає робочі місця завідувача і офіціанта-касира. Підтримується будь-яке сучасне торгове і фіскальне обладнання — POS-системи для кафе, сенсорні touch-screen монітори, фіскальні реєстратори, сканери штрих-коду та ін.

Основні можливості — облік надходжень сировини, списання псування-бою, ведення довідника блюд і калькуляційних карт, облік виготовлення і реалізації блюд, розрахунок собівартості (калькуляція) блюд, управління цінами з урахуванням собівартості, друк замовлень на кухню, друк рахунків і чеків для клієнтів і багато іншого...

«IBS Міні-Кафе» — це автоматизація обліку в кафе швидко і без зайвих витрат!

Економ-версія призначена для невеликих кафе з простими схемами обліку.

Для мереж кафе-ресторанів або великих закладів з декількома залами, великою кількістю столів та робочих місць офіціантів ми рекомендуємо програму — «IBS Ресторан»

Що Ви отримаєте?

  • Встановлену нашими фахівцями і налаштовану програму на робочих місцях завідувача і офіціанта-касира
  • Заповнені під нашим контролем необхідні для початку роботи довідники — товари (інгредієнти, напівфабрикати і готові страви), калькуляційні карти, карта залу, прайс-лист та ін.
  • Готовий комплект звітів керівнику — для ефективного аналізу роботи закладу
  • Навчений роботі з програмою персонал кафе

Контакти для консультацій і встановлення

 

Переваги програми «IBS Міні-Кафе»

  • зручний графічний інтерфейс для максимально простої роботи офіціанта-касира і швидкого обслуговування клієнтів
  • підтримка будь-якого обладнання і POS-систем — можливість роботи з сенсорним (touch-screen) і звичайним монітором, фіскальним реєстратором, кухонним принтером і т.п.
  • карта залу із столиками, прив'язка рахунку/чека до столика, ознака зайнятості кожного столика
  • детальний довідник товарів з багаторівневою класифікацією — за групами (сировина, напівфабрикати, готові страви) і підгрупами (гарячі страви, салати, десерти і т.д.)
  • точна і проста калькуляція страв
    • калькуляційні карти на кожну страву і напівфабрикат з історією їх змін
    • установка норм витрати інгредієнтів, виходу готових страв і допустимих відхилень
    • облік додаткових витрат на виготовлення страв (електроенергія, вода, зарплата тощо)
  • майстер автоматичного обліку виробництва страв за результатами їх реалізації за період
    • довільний період, що закривається — щодня, раз на тиждень і т.п.
    • автоматичне формування документа Виробництво — натисканням однієї кнопки
    • автоматичне списання сировини і оприбуткування готових страв, реалізованих за період
    • автоматичний розрахунок фактичної собівартості страв за вартістю списаних інгредієнтів і додаткових витрат
  • повний внутрішній складський облік залишків і руху сировини, напівфабрикатів і готових страв — точна інформація на будь-яку дату або період з можливістю швидкої деталізації будь-якої цифри
  • гнучке управління цінами продажу — ведення прайс-листа зі зберіганням історії зміни цін по кожній страві, оперативне проведення переоцінок, надання знижок по акціях, дисконтних і бонусних картах клієнтів
  • отримання звітів про продажі і доходи в будь-яких розрізах — по товарах, групах, клієнтам, офіціантам, по годинах, днях, за будь-які періоди
  • інтеграція програми з будь-якими бухгалтерськими системами — 1С, Акцент та ін.

 

Інтерфейс офіціанта, завідувача

Ви можете оцінити простоту і зручність інтерфейсу програми, подивившись на приклади її зовнішнього вигляду.

Знімки екрану   

 


Див. також:

 

 

Вартість економ-версії програми для кафе

Можливі 2 варіанти придбання програми — купівля постійних ліцензій або щомісячна оренда. У базовий пакет входить 2 робочих місця (офіціанта і завідувача) — з установкою і навчанням!

Ціна програми для одного кафе (купівля або оренда)

НайменуванняВартість, грн.
Купівля постійної ліцензії «IBS Міні-Кафе»
  • строк дії — без обмеження
  • встановлення і навчання — включено у вартість
КУПІВЛЯ
від 1 950 грн.
Оренда програми на будь-який строк
  • строк оренди — будь-яка к-сть місяців
  • оплата — щомісяця (з можливістю викупу)
  • встановлення і навчання — включено у вартість
ОРЕНДА
500 грн/міс.

Після оплати Вам будуть надані паперові документи (поштою), що підтверджують
ліцензійність придбаного програмного забезпечення.

Детальніше про ціни   

Ваші нові можливості з програмою «IBS Міні-Кафе»

Облікова програма «IBS Міні-Кафе» надасть Вам нові можливості для успішного ведення бізнесу. Після установки програми і навчання Ви зможете:

  • вести облік закупівель товарів (сировини), списань псування-боя, проводити інвентаризацію
    • вести довідник товарів і їх класифікацію за групами (сировина, напівфабрикати, готові страви) і підгрупами (гарячі страви, салати, десерти і т.д.)
    • вести довідник постачальників товарів і сировини
    • оформляти приходи товарів на склад з реєстрацією закупівельної ціни для кожної партії
    • оформляти повернення товарів постачальнику
    • отримувати повну інформацію про залишки та рух будь-якого товару на будь-який момент часу (баланс по товару)
    • проводити інвентаризацію товарів - сировини, напівфабрикатів, готової продукції, з отриманням результатів про надлишки і недостачі в кількісному і сумовому вираженні
    • оформляти списання товарів в результаті псування, бою і т.п.
    • отримувати стандартні друковані форми для реєстрованих документів.
  • вести довідник страв, калькуляційних карт і облік виробництва
    • вести калькуляційні карти на кожну страву і кожний напівфабрикат з історією змін рецептів
    • враховувати додаткові витрати на виробництво страв - електроенергія, вода, зарплата і т.д.
    • автоматично створювати документ Виробництво страв за результатами їх реалізації за заданий період — з одночасним списанням сировини, розрахунком фактичної собівартості страв і коригуванням залишків
  • вести облік обслуговування клієнтів і реалізації страв
    • управляти цінами продажу — вести прайс-лист із зберіганням історії зміни цін по кожному товару, страві
    • вести продаж товарів на автоматизованих робочих місцях офіціанта-касира з реєстрацією рахунків, замовлень, чеків в базі даних
    • відкривати рахунки клієнтів з прив'язкою до обраних столів — додавати, видаляти, змінювати кількість страв в рахунку, об'єднувати і розділяти рахунки клієнтів
    • одночасно обслуговувати кілька столів, вести кілька відкритих рахунків клієнтів
    • друкувати замовлення і зміни до них на принтер на кухні
    • друкувати рахунки клієнтів, приймати оплату рахунків за безготівковим і готівковим розрахунком з урахуванням знижок по дисконтній або бонусній карті
    • друкувати чеки на фіскальний реєстратор або кухонний принтер (для нефіскальних чеків)
    • отримувати інформацію про продажі, виручку, отримані доходи, зміну товарних залишків —
      в розрізі страв, груп і підгруп страв, періодів часу, клієнтів і т.д.
  • вести облік грошей і взаєморозрахунки з постачальниками
    • враховувати рух безготівкових коштів на своєму розрахунковому рахунку (прихід на розрахунковий рахунок, витрата з розрахункового рахунку, баланс по розрахунковому рахунку)
    • вести інформацію про банківські реквізити постачальників
    • вести облік руху готівкових коштів в касі (прихід в касу, витрату з каси, баланс по касі)
    • контролювати стан взаєморозрахунків з постачальниками
  • отримувати і аналізувати різні види звітності
    • друкувати стандартні друковані форми для будь-яких документів
    • формувати, аналізувати і друкувати бізнес-звіти для завідувача, власника закладу

 


Див. також:

Основні можливості рішень на базі «IBS Управління бізнесом»