Intellectual Business Systems
+38 (050) 618-42-05
+38 (097) 827-09-27
Made in Ukraine
w
g

Програма для автоматизації торгівлі (економ-варіант)

Які варіанти купівлі «IBS Міні-Магазин»

Можливі 2 варіанти придбання програми:

  • купівля постійних ліцензій — без обмеження строку дії
  • оренда програми — з щомісячною оплатою

Вартість програмного забезпечення «IBS Міні-Магазин»

НайменуванняВартість, грн.
IBS Міні-Магазин — ОРЕНДА
  • персональна версія
  • ліцензія на 1 комп'ютер
  • навчання персоналу 2 години
850/міс
IBS Міні-Магазин — СТАРТ
  • персональна версія
  • ліцензія на 1 комп'ютер
  • навчання персоналу + безкоштовний супровід 1 тиждень
2 950
IBS Міні-Магазин — СТАРТ+
  • персональна версія
  • ліцензія на 1 комп'ютер*
  • налаштування торгового обладнання — РРО (ПРРО), ваги, термінал, принтер чеків/етикеток
  • навчання персоналу + безкоштовний супровід 2 тижні
4 950
IBS Міні-Магазин — ЕКСПРЕС
  • для малого бізнесу
  • ліцензія на 2 комп'ютери
  • налаштування торгового обладнання — РРО (ПРРО), ваги, термінал, принтер чеків/етикеток
  • навчання персоналу + безкоштовний супровід 1 місяць
7 950
*Ліцензія на додаткове робоче місце (комп'ютер)
(можна докупити до будь-якої версії, крім СТАРТ)
3 950
IBS Мобільний Склад — Додаток для Android™
(можна придбати будь-яку кількість)
  • Приймання, інвентаризація, переоцінка товару за допомогою терміналів
  • Ліцензія на 1 мобільний термінал збору даних (ТЗД)
  • налаштування + індивідуальне навчання
3 950

 

Основні можливості

В економ-версію програми для магазинів входять всі необхідні можливості для ведення торгівлі. В тому числі:

  • автоматизація обліку товарів — оприбуткування, націнка, друк цінників, продаж, списання, повернення, інвентаризація
  • облік товарів і ведення торгівлі по штрих-кодам
  • робота з чекодрукуючими і звичайними вагами (підключеними до касового місця)
  • налаштування знижок, акцій, робота з дисконтними картами
  • друк чеків на фіскальний реєстратор і (або) на нефіскальний принтер
  • облік і контроль грошових коштів в касі і на розрахунковому рахунку
  • контроль заборгованості перед постачальниками
  • постатейний облік доходів і витрат, визначення фінансових результатів
  • комплект звітів, що дозволяють ефективно аналізувати роботу Вашого магазину

 

Оренда програми

Програма надається в оренду на будь-який строк з щомісячною оплатою (передоплата на 1 міс.). У будь-який час можливий перехід на постійні ліцензії. При переході на постійні ліцензії через 1 рік або пізніше надається знижка -50% від повної вартості.

 

Послуги технічної підтримки

Технічна підтримка здійснюється віддалено в усіх регіонах України.

Можлива передплачена техпідтримка на будь-який строк або разові звернення з погодинною схемою оплати. Усунення помилок в програмі, якщо вони будуть виявлені в процесі експлуатації, проводиться за запитом безкоштовно.

В послуги технічної підтримки входить:

  • консультації по використанню — по Email і телефону
  • віддалена допомога через інтернет
  • додаткове навчання персоналу
  • настройка дисконтних або бонусних систем знижок
  • доробка/розробка простих друкованих форм, чеків, цінників (не більше 2-х в міс.)
  • інтеграція з бухгалтерськими системами — 1С, Акцент та ін.
  • інтеграція з клієнт-банками

 

Обладнання для роботи з торговою програмою

Програма може бути встановлена на будь-який сучасний комп'ютер (ПК, ноутбук, POS-термінал касира) і працює практично з будь-яким торговим і фіскальним обладнанням. Підтримуються всі поширені моделі фіскальних реєстраторів, чекові й кухонні принтери, сканери штрих-коду, ваги, термінали збору даних і т.д.

Ми рекомендуємо використовувати тільки перевірене часом надійне обладнання, оптимальне за критерієм — висока якість за помірну ціну.

У зв'язку з постійною зміною цін і модельного ряду, ми надамо найбільш актуальні рекомендації по обладнанню на момент прийняття Вами рішення про придбання нашого програмного забезпечення.

Рекомендоване обладнання (ПК, сканери, фіскальні реєстратори і т.д.) може бути включено в комплект.

 

Встановлення програми в магазині і навчання — безкоштовно!

У вартість нашої програми для автоматизації торгівлі входять послуги з встановлення і навчання персоналу (віддалено через інтернет), в тому числі:

  • вивчення особливостей роботи Вашого магазину (торгової точки)
  • рекомендації по розробці порядку класифікації товарів і послуг, постачальників та іншої облікової інформації (приналежність до груп, підгруп) для можливості отримання звітів у відповідних розрізах
  • надання стандартного переліку звітів
  • допомога в налаштуванні комп'ютерного та фіскального обладнання (віддалено)
  • встановлення та налаштування програмного забезпечення
  • навчання персоналу
  • початок роботи в системі за допомогою і під контролем наших фахівців
  • врахування побажань клієнтів в подальшому розвитку рішення