Intellectual Business Systems
+38 (050) 594-76-09
+38 (050) 594-76-10
...
X
IBS Міні-Аптека

Економ програма для аптеки

Як автоматизувати облік в аптеці швидко і з мінімальними витратами?

«IBS Міні-Аптека» — облікова програма для аптек України,
просте економ-рішення для обліку та управління в аптеці.

Автоматизація замовлення, обліку та продажів медикаментів, і багато іншого.
Фарм-замовлення в аптеку без використання ЛІКІС і МОРІОН!

 


Приклади екрану програми   

«IBS Міні-Аптека» — це оптимальна програма для поодиноких аптек і невеликих аптечних мереж, яка дозволяє автоматизувати облік в аптеці швидко і з невеликими витратами.

Програма призначена для автоматизації замовлення постачальникам, закупівлі та обліку лікарських засобів (медикаментів), швидкого обслуговування покупців, автоматизації продажів, повного обліку товарообігу в аптеці, отримання аналітичних бізнес-звітів для керівника.

В «IBS Міні-Аптека» реалізована підтримка державної програми відшкодування вартості лікарських засобів «Доступні ліки».

 

«IBS Міні-Аптека» — це вигідна економ-пропозиція для аптек України.
У базову вартість включені всі можливості + установка і навчання!

Ми впевнені, що «IBS Міні-Аптека» — це найдоступніша на ринку програма для аптек, що враховує сучасні вимоги та специфіку аптечного бізнесу в Україні

Програма включає робочі місця фармацевта-касира (працівника першого столу) і оператора (провізора). Підтримуються практично будь-які сучасні фіскальні реєстратори і сканери штрих-кодів. Є можливість віддаленого підключення до бази даних аптеки через інтернет з офісу або з дому для виконання робіт і отримання звітів.

Основні можливості програми — вбудована система замовлення постачальникам (без Likis і Моріон), облік медикаментів за серіями з контролем термінів придатності, торгівля за найменуваннями, штрих-кодами або внутрішнім кодами, автоматична націнка приходу з контролем регульованих цін, друк чеків на фіскальний реєстратор або принтер, повна або вибіркова інвентаризація аптеки і багато іншого...

 

«IBS Міні-Аптека» — рішення для малого аптечного бізнесу.
Все, що потрібно для обліку в аптеці — за мінімальною ціною!

Для аптечних мереж і складів ми рекомендуємо повну конфігурацію —
«IBS Аптека» з механізмом обміну даними між аптеками (можливістю перегляду інформації про залишки і ціни в аптеках мережі, централізованого замовлення та ін.)

Для аптечних мереж див. — «IBS Аптека»   

Основні критерії, за якими наші клієнти вибирають цю програму:

  • Низька вартість (2 робочих місця включено).
  • Встановлення, налаштування і навчання входить у вартість.
  • Вся необхідна функціональність входить у вартість.
  • Надається стартовий довідник медикаментів зі штрих-кодами.
  • Може використовуватися як в одній аптеці, так і «на виріст» — до невеликої аптечної мережі.
  • Працює з будь-яким торговим обладнанням.
  • Відкритий код (можливість внесення змін фахівцями замовника).
  • Надаються паперові документи, що підтверджують ліцензійність.
  • Розроблена українською компанією і підтримується на всій території України.

Контакти для консультацій і встановлення

 

На що потрібно звернути увагу при виборі програми для аптеки

Будь-яка програма має свої переваги і недоліки.

Ми ні в якому разі не нав'язуємо Вам вибір, — це право покупця. Але, перш ніж остаточно визначитися з вибором облікової програми для аптеки, зверніть увагу на наступні важливі моменти:

  • Хто розробник і продавець, хто і які права має на програму.
  • По демо-версії і без навчання Ви не зможете отримати реальне уявлення про програму, — замовте проведення повноцінної демонстрації всіх заявлених можливостей.
  • Дізнайтеся про остаточну вартість програми — не "базову ліцензію», а повноцінну, як мінімум на 2 робочих місця з усіма необхідними функціями. Ціна часто вказується для неповної версії — без багатьох необхідних функцій, за які потрібно платити окремо.
  • Скільки коштують послуги впровадження — установка, налаштування і навчання, і яке на це потрібен час (ціна може визначатися погодинно). Вартість послуг впровадження зазвичай не включають в ціну, — за це теж доведеться доплатити.
  • Часто пропонується «готовий довідник» в 100 тис. Медикаментів і більше! Хоча в Україні зареєстровано і дозволено до застосування трохи більше 10 тис. Можливо цей довідник неактуальне і містить «сміттєві» або застарілі дані, які будуть негативно впливати на продуктивність.
  • Скільки коштує підтримка. Часто вказують, що техпідтримка є безкоштовною (як сир). Насправді це може обернутися тим, що на ваші звернення будуть реагувати дуже довго і не завжди. А що ви хотіли — це ж безкоштовно:) Оптимальний варіант — це гарантований пакет техпідтримки за невелику суму на будь-який термін за бажанням.

 

Переваги програми «IBS Міні-Аптека»

Багато наших конкурентів люблять призначати самі себе лідерами.

Ви можете знайти в інтернеті програми для аптек, які часто незаслужено рекламуються як «найкраща аптечна програма», «найфункціональніша», «найпоширеніша», «ідеальне рішення», «найбільша база медикаментів» і т.п.

Ми не займаємося навмисною дезінформацією своїх потенційних покупців:

  • Ми голослівно не стверджуємо, що у нас «найкраща» програма для аптек — ніхто незалежно таких тестів не проводив, і ніхто не може дати об'єктивну оцінку.
  • Ми не розміщуємо на своєму сайті замовлені відгуки задоволених клієнтів.
  • Ми не призначаємо самі себе лідерами.

Програма розроблена спеціально для України.

На відміну від багатьох конкурентів наша програма — це не конфігурація 1С, або інша адаптована для України програма.

Програма розроблена в Україні, в м. Дніпро. Наша компанія є розробником і власником авторських прав (мається авторське свідоцтво).

Базові можливості програми були закладені ще в 2004-2006 роках при співпраці з компанією Фармвест (м. Дніпро). З тих пір програма безперервно розвивається.

Програма враховує всі особливості аптечного бізнесу в Україні і постійно вдосконалюється.

Оскільки ми самі розробники, то маємо можливість оперативно вносити в програму будь-які зміни, — що стосуються законодавства, розумні побажання наших клієнтів, доопрацювання на замовлення.

За своїми можливостями не поступається жодному конкуренту в Україні.

Всі стандартні функції для ведення повноцінного обліку в аптеці, які повинні бути в професійних програмах для аптек, є в наявності.

Усі доступні модулі і можливості включені за умовчанням — без додаткових платежів!
Купувати додаткові модулі для замовлення постачальникам, аналізу прайс-листів, імпорту накладних від постачальників і т.д. — непотрібно.

У базову поставку входить 2 робочих місця + початкова база (стартовий довідник) лікарських засобів із заводськими штрих-кодами упаковок.

Програма може використовуватися на аптеках в аптечній мережі з обміном даними — без збільшення вартості.

Працює на будь-якому сучасному комп'ютері або ноутбуці з MS Windows (XP,7,8,10), підтримує будь-яке торговельне обладнання.

Є можливість віддаленого підключення до бази аптеки через інтернет з офісу або з дому для виконання робіт і отримання звітів.

Можливості безперервно удосконалюються і розширюються. Нові механізми обкатуються в великих аптечних мережах — Економ-аптеки (Київ), АзовФарм (Маріуполь) та ін.

Програма має відкритий початковий код. Це дає можливість внесення змін фахівцями замовника і значно зменшує залежність від розробників.

У вартість програми входить прискорений цикл впровадження «під ключ»:

  • Встановлення програми в аптеці
  • Налаштування всіх модулів і можливостей, — без додаткових платежів!
    • авто-замовлення необхідних медикаментів
    • аналіз прайс-листів, порівняння цін і вибір постачальників
    • імпорт накладних від постачальників
    • контроль націнок (регульованих цін)
    • дисконтна і бонусна система лояльності та ін.
  • Навчання персоналу аптеки
  • Надання стартового довідника медикаментів
    або перенесення наявного довідника з іншої програми для аптек (при необхідності)
  • Інтеграція з бухгалтерськими системами — 1С, Акцент або ін.
  • Інтеграція з клієнт-банками

 

Вартість економ-версії програми для аптеки

Можливі 2 варіанти придбання програми — купівля постійних ліцензій або помісячна оренда. У базовий пакет входить 2 робочих місця (касира і завідувача) — з установкою і навчанням!

Ціна програми для однієї аптеки (купівля або оренда)

НайменуванняВартість, грн.
Купівля постійної ліцензії «IBS Міні-Аптека»
  • термін дії — без обмеження
  • встановлення і навчання — включено у вартість
ПОКУПКА
6 500 грн.
Оренда програми на будь-який термін
  • термін оренди — будь-яка к-сть місяців
  • оплата — щомісяця (з можливістю викупу)
  • встановлення і навчання — включено у вартість
ОРЕНДА
750 грн/мес.

Заявлена вартість програми є повною і остаточною. Тобто відсутні будь-які додаткові або так звані «приховані» платежі, про які Ви дізнаєтеся лише після початку робіт.

Після оплати Вам будуть надані паперові документи (поштою), що підтверджують
ліцензійність придбаного програмного забезпечення.

Детальніше про ціни   

Які можливості по управлінню аптекою Ви отримаєте?

Наша програма для обліку в аптеці дасть Вам ряд серйозних переваг перед конкурентами і широкі можливості для ефективного управління Вашої аптекою, успішного ведення торгівлі медикаментами та іншими товарами медичного призначення.

Після установки програми і навчання Ви зможете:

  • Вести повноцінний довідник медикаментів і супутніх товарів
    • використовувати наданий базовий довідник лікарських засобів із заводськими штрих-кодами з можливістю редагування
    • заводити необмежену кількість видів упаковок (коробки, блістери і т.д.) для кожного товару
    • зберігати необмежену кількість різних заводських штрих-кодів для кожної упаковки
    • генерувати внутрішні штрих-коди для упаковок (при необхідності)
    • прив'язувати товари до зон зберігання для швидкого пошуку (приміщення, шафи, полиці)
    • вести детальну класифікацію — за групами, виробником, діючою речовиною та ін.
  • Автоматично формувати замовлення постачальникам і імпортувати прибуткові накладні
    • вести довідник постачальників медикаментів
    • імпортувати прайс-листи постачальників в різних форматах
    • своєчасно визначати товарну потребу на основі статистики продажів
    • автоматично підбирати оптимальні пропозиції за різними критеріями
    • використовувати вбудований інструмент фарм-замовлень або сторонню систему обробки замовлень — Лікіс, Моріон
    • оперативно формувати файли заявок постачальникам для підтримки асортименту
    • імпортувати електронні накладні від постачальників в різних форматах
  • Вести повний облік товарообігу в аптеці — закупівель, продажів, інвентаризацій
    • вести довідник медикаментів зі зберіганням заводських і внутрішніх штрих-кодів для будь-яких упаковок (коробки, блістери), з прив'язкою до зон зберігання і детальною класифікацією — за групами, діючою речовиною та ін.
    • оформляти вручну або імпортувати приходи медикаментів на склад або в торговий зал аптеки з реєстрацією серій, закупівельних цін, термінів реалізації для кожної партії
    • оформляти повернення товарів постачальнику
    • переміщати товари між місцями зберігання (склади, торговий зал)
    • отримувати повну інформацію про залишки і рух медикаментів на будь-який момент часу, баланс по будь-якому товару
    • проводити повну або вибіркову інвентаризацію аптеки з отриманням результатів про надлишки і недостачі в кількісному і сумовому вираженні
    • реєструвати продажі і оформляти списання товарів в результаті псування, бою
  • Управляти націнками та цінами продажу з контролем цін, регульованих державою
    • вести будь-яку кількість прайс-листів (основний, акційний, дрібний опт та ін.) із зберіганням історії змін цін по кожному товару
    • автоматично проводити націнку прибуткової накладної по заданих налаштуваннях з контролем цін, регульованих державою
    • оперативно проводити переоцінки за групами чи окремими товарами
    • друкувати цінники
    • автоматично надавати знижки клієнтам за діючими акціями, дисконтними і бонусним картками
  • Швидко обслуговувати покупців і вести роздрібні продажі
    • вести продаж медикаментів на автоматизованих робочих місцях касирів з реєстрацією чеків в базі даних
    • оперативно виконувати пошук за найменуваннями, штрих-кодами, внутрішнім кодами і отримувати повну інформацію по запитаним препаратам, їх ціні і наявності в аптеці
    • використовувати активну систему підказок працівнику першого столу (касиру)
    • реєструвати роздрібні відмови (дефектуру) в разі відсутності препаратів в аптеці
    • використовувати для введення товарів в чек сканери штрих-коду
    • одночасно обслуговувати кілька покупців, вести кілька відкритих чеків (відкладені чеки)
    • приймати оплату за безготівковим і готівковим розрахунком
    • друкувати чеки на фіскальний реєстратор або чековий принтер (для нефіскальних чеків)
  • Управляти системою лояльності (маркетингові заходи) для збільшення продажів
    • вести базу даних клієнтів
    • надавати покупцям дисконтні, бонусні і подарункові карти
    • управляти системою знижок і акційних цін
    • автоматично визначати ціну з урахуванням акцій та знижок за дисконтною або бонусною картою
  • Вести облік грошей і контролювати взаєморозрахунки з постачальниками
    • враховувати рух безготівкових коштів на своєму розрахунковому рахунку (прихід на розрахунковий рахунок, витрата з розрахункового рахунку, баланс по розрахунковому рахунку)
    • вести інформацію про банківські реквізити постачальників
    • вести облік руху готівкових коштів в касі (прихід в касу, витрату з каси, баланс по касі)
    • контролювати стан взаєморозрахунків з постачальниками
  • Ефективно аналізувати роботу Вашої аптеки
    • друкувати стандартні друковані форми для будь-яких документів
    • отримувати інформацію про продажі, виручку, отримані доходи, зміну товарних залишків — в розрізі медикаментів, груп, підгруп, періодів часу, касирів і т.д.
    • формувати аналітичні бізнес-звіти для завідувача і власника аптеки.

 


Див. також:

Основні можливості рішень на базі «IBS Управління бізнесом»