Intellectual Business Systems
+38 (050) 594-76-09
+38 (050) 594-76-10
...
X
IBS Міні-Магазин

Програма для торгівлі — Облік товару в магазині

Компанія IBS пропонує зручну і недорогу програму обліку товару для невеликого магазину, кіоску, торгової точки — оптимальний варіант для малого бізнесу і приватних підприємців України.

«IBS Міні-Магазин» — програма для магазину за розумну ціну!

Універсальна програма для магазину самообслуговування і торгівлі через прилавок, економ-версія для ведення обліку товарів в маленькому магазині.

Готові рішення:



Приклади інтерфейсу   

Програма призначена для обліку товару і продажів:

  • в невеликих продуктових магазинах (бакалія, кава-чай, кондитерка та ін.)
  • в павільйонах одягу (взуття)
  • в торгових кіосках (госптовари, сантехніка, квіти і т.п.)

«IBS Міні-Магазин» включає робочі місця продавця-касира і керівника (можуть бути суміщені на 1-му комп'ютері). Підтримується практично будь-яке торговельне і фіскальне обладнання — сучасні фіскальні реєстратори, чекодрукуючі ваги, сканери штрих-коду та ін.

Основні можливості програми — облік товарів і торгівля за штрих-кодами і/або артикулами, облік закупівель та повернень постачальникам, націнка, друк цінників, продаж, друк чеків (на касовий апарат або принтер), переміщення між складами, списання зіпсованих товарів/бою, інвентаризація (переоблік) товарів і багато іншого...

Встановлення програми і навчання персоналу — безкоштовно!

Якщо Вам потрібен хороший інструмент для ведення обліку + автоматизація роботи магазину з мінімальними витратами, то це — «IBS Міні-Магазин».

Що Ви отримаєте?

  • Встановлене нашими фахівцями і налаштоване програмне забезпечення для торгівлі - на робочому місці касира і керівника
  • Заповнені під нашим контролем необхідні для початку роботи довідники (товари, постачальники, прайс-листи та ін.), які в подальшому можуть редагуватися замовником
  • Набір друкованих форм для виведення на друк документів, цінників, чеків і бізнес-звітів

Контакти для консультацій і встановлення

 

Варіанти програми для різних магазинів

Ми також пропонуємо готові програми для різних видів магазинів.

Програма для продуктового магазину (м'ясного, овочевого, морепродуктів, кондитерського, магазину розливного пива, мінімаркету) — з підтримкою обліку по партіях, реалізації штучного і вагового товару, кількох видів упаковок і штрих-кодів по кожному товару, автоматизованого проведення інвентаризації (переобліку товару). В т.ч. може використовуватися як програма для обліку пива (пабу, пивного магазину).

Програма для магазину одягу, взуття, бутика — з підтримкою мультивалютного обліку закупівель і взаєморозрахунків, подарункових і дисконтних карт, веденням бази даних клієнтів.

Програма для магазину промтоварів (запчастин, канцтоварів, госптоварів, будматеріалів, побутової техніки, хімії, косметики та ін.) — з підтримкою декількох складів, кількох прайс-листів (опт, дрібний опт, роздріб), обліком закупівель, реалізації, різних видів взаєморозрахунків (передоплата, відстрочка, «під реалізацію»). Можлива також конфігурація програми для магазину автозапчастин (автомагазину), квіткового магазину та ін. спеціалізованих магазинів — іграшок, біжутерії, ювелірних виробів, тканин і т.д.

Адаптація програми під Ваш магазин — облік будь-яких товарів і послуг.

Економ-версія адаптована під особливості малого бізнесу і призначена для невеликих магазинів з простими схемами обліку.

Для великих магазинів і торгових мереж ми рекомендуємо бізнес-версію —
«IBS Магазин».

 

Переваги програми «IBS Міні-Магазин»

На ринку представлена безліч різних програм з різною вартістю і можливостями. Інтернет буквально заполонили сайти з пропозиціями завантажити і встановити за 5 хвилин чергову «ідеальну» версію «програми для торгівлі», яка сама все буде робити і не вимагає навчання, коштує дуже дешево і відразу дасть + 50% до прибутку. У більшості випадків усі вони є «пустушки», - розвод на невеликі гроші. Але є і програми гідні уваги, правда і ціна у них трохи інша.

Програма сама автоматично не веде облік, - це усього лише інструмент для його ведення, який ви собі підбираєте. Наша задача - надати клієнтам достовірну інформацію, щоб вони знали, що вибирають, і зробити все, щоб вони були задоволені отриманим результатом і прийнятною ціною.

«IBS Міні-Магазин» — це перевірена роками «робоча конячка», більше 15 років вдосконалюється і успішно експлуатується на торгових об'єктах України. Програма підходить для магазину, невеликого складу та інших торгових точок.

Ми впевнені, що «IBS Міні-Магазин» — це найдоступніший на ринку повнофункціональний продукт. Далеко не кожна програма для магазину в цьому ціновому сегменті може забезпечити такі можливості і стабільність роботи. Вартість і доступна функціональність не залежить від використовуваних модулів.

Вся доступна функціональність з самого початку входить в базову комплектацію за мінімальною ціною, включаючи розрахований на багато користувачів режим роботи в мережі. Ви не переплачуєте за функціонал, навіть якщо багато можливостей не використовуєте.

«IBS Міні-Магазин» — це програма для оперативного управлінського обліку (НЕ бухгалтерська), яка може використовуватися як для спрощеного обліку в невеликому магазині, так і «на виріст». Всі стандартні функції, які повинні бути в професійних програмах, є в наявності.

Багато можливостей спочатку відключені або приховані, щоб не перевантажувати інтерфейс, але вони можуть бути підключені в міру необхідності. У простіших програмах багато, що вам захочеться, неможливо буде реалізувати в принципі.

Часто, починаючи автоматизувати облік, підприємці шукають «просту і зручну» програму для обліку товару і продажів в магазині «без наворотів».

Більш просунуті програми здаються дуже складними і перевантаженими непотрібними функціями. Але дуже скоро і неминуче на зміну спрощеним уявленням приходить розуміння того, що без багатьох «зайвих» функцій повноцінний облік неможливий.

Програма розроблена українською компанією і підтримується на всій території України. Після купівлі Вам будуть надані всі документи, що підтверджують ліцензійність її використання.

Програма не вимагає постійного супроводу. При необхідності, наші фахівці нададуть консультації по телефону і усунуть помилки в програмі, якщо вони будуть виявлені,- безкоштовно. Можлива також передплачена розширена техпідтримка на будь-який термін.

 

Приклади інтерфейсу продавця, оператора-товарознавця

Ви можете переглянути приклади зовнішнього вигляду (знімки екрану) робочого місця продавця, оператора обліку товару в магазині і оцінити простоту і зручність інтерфейсу програми.

Знімки екрану   


Див. також:

 

Вартість автоматизації магазину, кіоску

Наша компанія пропонує Вам комплексне рішення для автоматизації магазину або кіоску, що включає програму, торгове і комп'ютерне обладнання з встановленням, налаштуванням, навчанням персоналу і подальшою технічною підтримкою.

У вартість програми входить:

  • Встановлення програми на комп'ютери в магазині
  • Навчання персоналу — касирів, керівника
  • Налаштування обладнання — ваги, сканери, касові апарати

Можливі 2 варіанти придбання програми — купівля постійних ліцензій або щомісячна оренда. У базовий пакет входить безстрокова ліцензія — з встановленням і навчанням!

Ціна програми для одного магазину (купівля або оренда)

НайменуванняВартість, грн.
Купівля постійної ліцензії «IBS Міні-Магазин»
  • термін дії — без обмеження
  • встановлення і навчання — включено у вартість
КУПІВЛЯ
від 1 950 грн.
Оренда програми на будь-який термін
  • термін оренди — будь-яка к-сть місяців
  • оплата — щомісяця (з можливістю викупу)
  • встановлення і навчання — включено у вартість
ОРЕНДА
600 грн/міс.

Після оплати Вам будуть надані паперові документи (поштою), що підтверджують
ліцензійність встановленого програмного забезпечення в магазині.

Детальніше про ціни   

Автоматизація магазину — це Ваші нові можливості

Програма для обліку в магазині дасть Вам ряд серйозних переваг для ефективного управління бізнесом і нові можливості для успішного ведення торгівлі. Після установки програми і навчання Ви зможете:

  • проводити закупівлі і переоблік товарів
    • вести довідник товарів і послуг, вести класифікацію товарів за групами, заводити види упаковки і штрих-коди для кожного товару
    • вести довідник постачальників з можливістю їх класифікації за групами
    • оформляти приходи товарів з реєстрацією закупівельної ціни для кожної партії
    • оформляти повернення товарів постачальнику
    • отримувати повну інформацію про залишки і рух товарів на будь-який момент часу
    • проводити інвентаризацію товарів у автоматизованому режимі
    • оформляти списання товарів в результаті псування, бою і т.п.
  • управляти цінами
    • вести будь-яку кількість прайс-листів з поділом їх на категорії (роздріб, великий опт, дрібний опт та ін.) і зберіганням історії змін цін
    • управляти націнками та цінами продажу
    • друкувати цінники.
  • вести роздрібні продажі
    • вести продаж товарів на автоматизованих робочих місцях касира з реєстрацією чеків в базі даних
    • використовувати для введення товарів в чек сканери штрих-коду
    • використовувати для друку чека фіскальні реєстратори або кухонні принтери (для нефіскальних чеків)
    • оперативно отримувати інформацію по необхідному товару
    • працювати з декількома чеками одночасно (відкладені чеки)
  • вести облік грошей і взаєморозрахунки з контрагентами
    • вести облік руху безготівкових коштів на розрахункових рахунках організації (прихід на розрахунковий рахунок, витрата з розрахункового рахунку, баланс по розрахунковому рахунку)
    • вести інформацію про банківські реквізити кожного постачальника
    • вести облік руху готівкових коштів в касах організації (прихід в касу, видатки з каси, баланс по касі)
    • контролювати стан взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями
  • отримувати і аналізувати різні види звітності
    • друкувати стандартні друковані форми для будь-яких документів
    • вести облік і аналіз продажів в розрізі товарів, груп товарів, покупців, продавців і т.д.
    • отримувати інформацію про виручку, доходи, зміні товарних залишків та цін в режимі реального часу.

 

Розширені можливості по веденню обліку в магазині

Нижче описані можливості входять в повну конфігурацію «IBS Магазин» і можуть бути включені додатково на договірних умовах:

  • Налаштування дисконтної або бонусної системи (іменної, накопичувальної та ін.)
  • Розробка і настройка схеми обміну даними між магазинами (філіями) і центральним офісом
  • Автоматизація виробництва (ведення калькуляційних карт, облік сировини, матеріалів, незавершеної і готової продукції, розрахунок собівартості та ін.)
  • Формування заявок постачальникам на підставі статистичного аналізу продажів
  • Автоматизація ведення взаєморозрахунків з постачальниками,- обліку відстрочок платежу, передоплат, взяття товарів під реалізацію
  • Розробка інструментів обміну даними з суміжними системами інших виробників
  • Узгодження переліку необхідних доробок, які враховують специфічні особливості підприємства і доопрацювання базового функціоналу (спеціальне рішення)

Див. також:

Основні можливості рішень на базі «IBS Управління бізнесом»