Intellectual Business Systems
+38 (050) 594-76-09
+38 (050) 594-76-10
w
g
IBS Магазин Універсал

Програма обліку для магазину промтоварів
(всі види непродовольчих товарів)

Компанія IBS пропонує універсальну облікову програму для магазину промтоварів — госптоварів, будматеріалів, запчастин, інструментів, побутової техніки, хімії, косметики, канцтоварів та ін. товарів побутового споживання.

«IBS Магазин Універсал» — програма для автоматизації магазину госптоварів, косметики, сантехніки, автозапчастин, універсальних і будівельних магазинів!

Універсальна програма для ведення обліку в магазинах товарів широкого споживання.

 


Магазини техніки Керхер Україна
Магазини мобільних і комп'ютерних аксесуарів TECHNO CASE (Дніпро)
Торгові центри «Зелений Світ»
Салони мобільного зв'язку Qwerty (Київ)
Магазини електроніки «Цифротех»
Магазини дитячих іграшок «Пластилін»
Магазини косметики NYX
Магазин «Веломайстер»
Будівельні магазини «Квадрат» (Миколаїв)

Відео-огляд   

Автоматизація будь-яких непродуктових магазинів:

  • господарські товари та побутова хімія
  • будматеріали та інструменти
  • техніка та мобільний зв'язок та ін.

Програма призначена для обліку товарів в будь-яких непродовольчих магазинах (будматеріали, госптовари, сантехніка, канцтовари, побутова хімія, техніка, косметика, квіти і ін.). Також програма підходить для автомагазину (обліку автозапчастин). Широкі можливості програми для обліку в зоомагазині (облік зоотоварів).

«IBS Магазин Універсал» включає робочі місця продавця-касира, оператора-товарознавця і керівника. Підтримується практично будь-яке торгове і фіскальне обладнання — сучасні фіскальні реєстратори, чекодрукуючі ваги, сканери штрих-коду та ін.

Основні можливості програми — облік товарів і торгівля за штрих-кодами та/або артикулами, облік закупівель і повернень постачальникам, націнка, друк цінників, продаж, друк чеків (на касовий апарат або принтер), переміщення між складами, списання псування/бою, інвентаризація (переоблік) товарів і багато іншого...

Встановлення програми і навчання персоналу магазину — безкоштовно!

Якщо Вам потрібен хороший інструмент для ведення обліку + автоматизація роботи магазину з мінімальними витратами, то це — «IBS Магазин Універсал».

Що Ви отримаєте?

  • Встановлене нашими фахівцями і налаштоване програмне забезпечення для магазину (і при необхідності обладнання) на робочому місці касира і робочому місці оператора
  • Налаштовані для максимальної зручності користувачів параметри роботи
  • Заповнені під нашим контролем необхідні для початку експлуатації довідники (склади, товари, постачальники, прайс-листи та ін.), які в подальшому можуть редагуватися персоналом замовника
  • Стандартний набір друкованих форм для виведення на друк документів, цінників, чеків і звітів
  • Навчений персонал

Контакти для консультацій і встановлення

 

Сфера застосування

Програма «IBS Магазин Універсал» призначена для автоматизації:

  • магазину будматеріалів, госптоварів, сантехніки, інструментів
  • автомагазину, магазину запчастин
  • магазина парфумерії, косметики та побутової хімії
  • дитячого магазину іграшок
  • книжкового, канцелярського магазину (канцтоварів)
  • магазина електроніки (побутової техніки, салону мобільного зв'язку)
  • ювелірного магазину
  • магазина біжутерії
  • квіткового магазину
  • зоомагазину
  • будь-якого оптово-роздрібного складу-магазину

 

Автоматизація магазину промтоварів

Автоматизація будь-якого магазину (будматеріалів, сантехніки, автозапчастин, канцтоварів, косметики та ін.) має свої специфічні особливості. Ведення повноцінного обліку в магазині з широким асортиментом товарів побутового споживання без використання автоматизованої системи практично неможливо. Це обумовлено наступними моментами:

  • великий асортимент товарів і обсяг продажів
  • як правило, декілька робочих місць касира
  • наявність вагового та штучного товару
  • кілька одиниць виміру (видів упаковок) у одного товару — штука, ящик і т.д.
  • кілька різних заводських штрих-кодів у однієї і тієї ж упаковки товару (один і той же товар може вироблятися на різних потужностях і мати різні штрих-коди виробника)
  • облік залишків на кількох складах (місцях зберігання), переміщення між складами (склад зберігання, торговий зал і т.д.)
  • необхідність контролю термінів зберігання, регулярні списання зіпсованих товарів (бою), проведення вибіркових або повних інвентаризацій
  • необхідність аналізу продажів в різних розрізах — по окремим товарним позиціям, товарним групам, підгрупам, касам
  • використання складних програм лояльності покупців — дисконтних і бонусних систем, маркетингових акцій
  • контроль взаєморозрахунків з великою кількістю постачальників

Всі ці та багато інших особливостей враховуються в конфігураціях «IBS Магазин Універсал» для автоматизації магазинів з будь-яким асортиментом товарів.

Порядок робіт по автоматизації магазину:
(всі роботи входять у вартість!)

  • Підбір комп'ютерного та торгового обладнання
  • Встановлення програми на комп'ютери/ноутбуки в магазині
  • Налаштування торгового обладнання — сканери, термінали, фіскальні реєстратори
  • Навчання персоналу — продавців-касирів, операторів, товарознавця

Додатково при необхідності:

  • Перенесення довідника товарів з іншої програми, файлу
  • Налаштування дисконтної/бонусної системи
  • Інтеграція з бухгалтерською системою — 1С, Акцент або ін.
  • Інтеграція з клієнт-банками

 

Переваги програми «IBS Магазин Універсал»

Найважливіше!
(Основні критерії, за якими наші клієнти вибирають цю програму)

  • Встановлення, налаштування і навчання — безкоштовно!
  • Всі необхідні можливості включені в базовий комплект
  • Працює з будь-яким торговим обладнанням — сканери, принтери, фіскальні реєстратори
  • Може використовуватися як в одному магазині, так і «на виріст» — до торгової мережі
  • Автоматичне формування заявок постачальникам (на підставі статистики продажів)
  • Автоматичний обмін даними між магазинами і офісом онлайн (для торгової мережі)
  • Можливість зберігання бази даних магазину в «хмарі»
  • Можливість віддаленої роботи в магазині — з дому, офісу, будь-якої точки світу
  • Надаються паперові документи, що підтверджують ліцензійність
  • Розроблено українською компанією, підтримується на всій території України

 

Приклади інтерфейсу касира, оператора-товарознавця

Ви можете переглянути приклади зовнішнього вигляду екрану на робочому місці продавця і товарознавця магазину і оцінити простоту і зручність інтерфейсу програми.

Також, для більш детального ознайомлення з можливостями, Ви можете подивитися демонстраційні ролики і детальні навчальні відео-курси, які дозволять почати роботу з програмою вже через кілька хвилин!

Дивитися відео   


Див. також:

 

Вартість автоматизації магазину

Наша компанія пропонує Вам комплексне рішення для автоматизації магазина з будь-яким асортиментом товарів, що включає в себе програму, торгове та комп'ютерне обладнання з встановленням, налаштуванням, навчанням персоналу і подальшою технічною підтримкою.

У вартість входить прискорений цикл впровадження «під ключ»!

  • Встановлення програми на комп'ютери в магазині
  • Навчання персоналу — касирів, операторів, товарознавця
  • Налаштування торгового обладнання — сканерів, терміналів, касових апаратів

Можливі 2 варіанти придбання програми — купівля постійних ліцензій або помісячна оренда. У базовий пакет входить безстрокова ліцензія — з встановленням і навчанням!

Ціна програми для одного магазину (купівля або оренда)

НайменуванняВартість, грн.
Купівля постійної ліцензії «IBS Магазин Універсал»
  • строк дії — без обмеження
  • встановлення і навчання — включено у вартість
КУПІВЛЯ
від 1 950 грн.
Оренда програми на будь-який строк
  • строк оренди — будь-яка к-ть місяців
  • оплата — щомісяця (з можливістю викупу)
  • встановлення і навчання — включено у вартість
ОРЕНДА
600 грн/міс

Після оплати Вам будуть надані паперові документи (поштою), що підтверджують
ліцензійність встановленого в магазині програмного забезпечення.

Детальніше про ціни   

Ефективне управління магазином

Програма для обліку в магазині дасть Вам ряд серйозних переваг для ефективного управління бізнесом і нові можливості для успішного ведення торгівлі.
Після встановлення програми і навчання Ви зможете:

  • Управляти закупівлями, автоматизувати переоблік товарів
    • вести довідник товарів, вести класифікацію товарів за групами і підгрупами, заводити штрих-коди для кожного товару
    • вести довідник постачальників з можливістю їх класифікації за групами
    • оформляти надходження товарів на склад або в торговий зал з реєстрацією закупівельної ціни для кожного товару
    • оформляти повернення товарів постачальнику
    • переміщати товари між місцями зберігання (склади, торговий зал)
    • отримувати повну інформацію про залишки і рух товарів на будь-якому складі на будь-який момент часу, баланс по будь-якому товару
    • проводити інвентаризацію товарів у автоматизованому режимі з отриманням результатів у кількісному і сумовому вираженні
  • Управляти ціновою політикою
    • вести будь-яку кількість прайс-листів з поділом їх на категорії (роздріб, великий опт, дрібний опт та ін.) і зберіганням історії змін цін
    • управляти націнками та цінами продажу в розрізі товарів і груп, встановлювати акційні ціни, знижки
    • друкувати різні види цінників, бирок.
  • Автоматизувати роздрібні продажі
    • вести продаж товарів на автоматизованих робочих місцях касира з реєстрацією чеків в базі даних
    • використовувати для введення товарів в чек сканери штрих-коду
    • використовувати комбіновані форми оплати при закритті чека (готівковий, безготівковий розрахунок, бонуси)
    • використовувати для друку чека фіскальні реєстратори або чекові принтери (для нефіскальних чеків)
    • виконувати роздрібні повернення на робочому місці касира в автоматизованому режимі
    • оперативно отримувати інформацію по необхідному товару
    • працювати з декількома чеками одночасно (відкладені чеки)
  • Вести облік грошей і взаєморозрахунки з контрагентами
    • вести облік руху безготівкових коштів на розрахункових рахунках організації (надходження на розрахунковий рахунок, видатки з розрахункового рахунку, баланс по розрахунковому рахунку)
    • вести інформацію про банківські реквізити кожного постачальника
    • вести облік руху готівкових коштів в касах організації (надходження в касу, видатки з каси, баланс по касі)
    • контролювати стан взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями
  • Отримувати і аналізувати різні види звітності
    • вести облік і аналіз продажів в розрізі товарів, груп товарів, покупців, продавців і т.д.
    • отримувати інформацію про виручку, доходи, зміни товарних залишків та цін в режимі реального часу
    • формувати будь-які бізнес-звіти (з продажу, маркетингу, в цілях управління та ін.) довільної складності
    • оперативно отримувати консолідовані «звіти керівника» в розрізі необхідних аналітичних параметрів
    • друкувати стандартні друковані форми для будь-яких документі

Наші клієнти

Рішенням «IBS Магазин Універсал» з успіхом користуються:

  • Фірмова мережа магазинів «Kärcher Україна» (Київ, Львів, Одеса, Дніпро, Вінниця, Івано-Франківськ, Хмельницький)
  • Мережа магазинів цифрової техніки і аксесуарів «TECHNO CASE» (Дніпро)
  • сеть салонов мобильной связи «QWERTY» (Киев)
  • магазин авто-запчастин для Mazda, KIA, Hyundai «Авто-Драйв» (Дніпро)
  • магазини побутової техніки та меблів «Техносвіт» (Кривий Ріг)
  • супермаркети електроніки та цифрової техніки «Цифротех» (Миколаївська область)
  • торгові павільйони «Зелений Світ» (насіння і добрива, Дніпро і область)
  • магазин госптоварів і побутової хімії «Караван»
  • дитячі магазини іграшок (Маріуполь)
  • магазини косметики NYX (Запоріжжя, Дніпро, Кривий Ріг)
  • магазин ювелірних виробів «Торгсин» (Маріуполь)
  • і багато інших клієнтів

Див. також:

Основні можливості рішень на базі «IBS Управління бізнесом»