Intellectual Business Systems
+38 (050) 618-42-05
+38 (097) 827-09-27
Made in Ukraine
w
g
IBS Магазин Продуктів

Програмне забезпечення для продуктових магазинів

Які варіанти придбання «IBS Магазин Продуктів»

Можливі 2 варіанти придбання програми:

  • купівля постійних ліцензій — без обмеження строку дії
  • оренда програми — з щомісячною оплатою

Вартість програмного забезпечення «IBS Магазин Продуктів»

Варіант постачання і модель оплатиВартість, грн.
IBS Магазин Продуктів — ОРЕНДА
(для початку бізнесу, оцінки можливостей)
  • вид оплати - щомісячна абонплата
  • ліцензія на 1 комп'ютер
  • навчання персоналу 2 години включено
850/міс
IBS Магазин Продуктів — СТАРТ
(для невеликої точки продажів)
  • вид оплати - разова купівля безстрокової ліцензії
  • ліцензія на 1 комп'ютер
  • навчання персоналу + супровід 1 тиждень включено
2 950
IBS Магазин Продуктів — СТАРТ+
(для магазину з можливістю розширення до мережі)
  • вид оплати - разова купівля безстрокової ліцензії
  • ліцензія на 1 комп'ютер*
  • налаштування торгового обладнання — РРО (ПРРО), ваги, термінал, принтер чеків/етикеток
  • навчання персоналу + супровід 2 тижні включено
4 950
IBS Магазин Продуктів — ЕКСПРЕС
(для більшості магазинів і невеликих мереж)
  • вид оплати - разова купівля безстрокової ліцензії
  • ліцензія на 2 комп'ютери
  • налаштування торгового обладнання — РРО (ПРРО), ваги, термінал, принтер чеків/етикеток
  • навчання персоналу + супровід 1 місяць включено
7 950
IBS Магазин Продуктів — БІЗНЕС
(для великих об'єктів і торговельних мереж)
  • вид оплати - разова купівля безстрокової ліцензії
  • повна адаптація системи під вимоги Замовника
  • умови, терміни впровадження і вартість - за договором
від 50 000
*Ліцензія на додаткове робоче місце (комп'ютер)
(можна докупити до будь-якої версії, крім СТАРТ)
3 950
IBS Мобільний Склад — Додаток для Android™
(для приймання, інвентаризації, переоцінки товару за допомогою терміналів даних)
  • вид оплати - разова купівля безстрокової ліцензії
  • ліцензія на 1 мобільний термінал збору даних (ТЗД)
  • налаштування + індивідуальне навчання включено
3 950

 

Основні можливості

У будь-яку версію нашого програмного забезпечення для продуктових магазинів входять всі основні модулі та можливості. Вся доступна функціональність включена в базову комплектацію. В тому числі:

  • облік товарів і торгівлі — оприбуткування, націнка, друк цінників, продаж, переміщення, списання, повернення, інвентаризація
  • підтримка штрих-кодів, робота з внутрішніми штрих-кодами
  • ведення довідника калькуляційних карт, облік виробництва страв для відділу кулінарії
  • робота з чекодрукуючими вагами і звичайними вагами (підключеними до касового місця), фасування товару
  • знижки, акції, дисконтні, бонусні і подарункові карти
  • друк чеків на фіскальний реєстратор і/або на нефіскальний принтер
  • облік і контроль руху грошових коштів в касі і на розрахунковому рахунку
  • контроль заборгованості перед постачальниками
  • постатейний облік доходів і витрат, визначення фінансових результатів
  • комплект звітів, що дозволяють ефективно аналізувати роботу Вашого магазину

 

Оренда програми

Програма надається в оренду на будь-який строк з щомісячною оплатою (передоплата на 1 міс.). У будь-який час можливий перехід на постійні ліцензії. При переході на постійні ліцензії через 1 рік або пізніше надається знижка -50% від повної вартості.

 

Послуги технічної підтримки

Технічна підтримка здійснюється віддалено в усіх регіонах України.

У вартість входить стартовий пакет навчання і технічної підтримки. Початок роботи в програмі проводиться за допомогою і під контролем наших фахівців.

У разі потреби можлива передплачена техпідтримка на будь-який строк або разові звернення з погодинною схемою оплати (за договором). Усунення помилок в програмі, якщо вони будуть виявлені в процесі експлуатації, проводиться за запитом безкоштовно.

В послуги технічної підтримки входить:

  • консультації по використанню — по Email і телефону
  • віддалена допомога через інтернет
  • додаткове навчання персоналу
  • настройка дисконтних або бонусних систем знижок
  • доробка/розробка простих друкованих форм, чеків, цінників (не більше 2-х в міс.)
  • інтеграція з бухгалтерськими системами — 1С, Акцент та ін.
  • інтеграція з клієнт-банками

 

Торговельне обладнання для продуктового магазина

Програма «IBS Магазин Продуктів» може бути встановлена на будь-який сучасний комп'ютер (ПК, ноутбук, POS-термінал касира) і працює практично з будь-яким торговим і фіскальним обладнанням. Підтримуються всі поширені моделі фіскальних реєстраторів, чекові й кухонні принтери, сканери штрих-коду, ваги, термінали збору даних і т.д.

Ми рекомендуємо використовувати тільки перевірене часом надійне обладнання, оптимальне за критерієм — висока якість за помірну ціну.

У зв'язку з постійною зміною цін і модельного ряду, ми надамо найбільш актуальні рекомендації по обладнанню на момент прийняття Вами рішення про придбання нашого програмного забезпечення «IBS Магазин Продуктів».

Рекомендоване обладнання (ПК, сканери, фіскальні реєстратори і т.д.) може бути включено в комплект.

 

Встановлення програми в магазині і навчання

У вартість програми для магазину продуктів входять послуги з встановлення і навчання персоналу (віддалено через інтернет), в тому числі:

  • вивчення особливостей роботи Вашого магазину (торгової точки)
  • рекомендації по розробці порядку класифікації товарів (приналежність до груп, підгруп) для можливості отримання звітів у відповідних розрізах
  • надання стандартного переліку звітів
  • допомога в налаштуванні комп'ютерного та фіскального обладнання (віддалено)
  • встановлення та налаштування програмного забезпечення «IBS Магазин Продуктів»
  • навчання персоналу
  • початок роботи в системі за допомогою і під контролем наших фахівців
  • врахування побажань клієнтів в подальшому розвитку рішення