Intellectual Business Systems
+38 (050) 618-42-05
+38 (097) 827-09-27
Made in Ukraine
w
g
IBS Магазин Універсал

Програма обліку для магазину промтоварів
(госптоварів, косметики, техніки, квітів, зоомагазину)

Компанія IBS пропонує універсальну облікову програму для магазину промтоварів (будматеріалів, сантехніки, побутової техніки), квіткового магазину, зоомагазину, магазину косметики, канцтоварів та ін. побутових товарів.

«IBS Магазин Універсал» — програма для автоматизації магазину госптоварів, косметики, зоотоварів, квіткових салонів, універсальних і будівельних магазинів!

Універсальна програма для ведення обліку в магазинах товарів широкого споживання.


 

Автоматизація будь-яких непродуктових магазинів:

  • господарські товари та побутова хімія
  • будматеріали та інструменти
  • техніка та мобільний зв'язок
  • магазини квітів і декора
  • зоотовари та ін.

Програма призначена для обліку товарів в будь-яких непродовольчих магазинах (будматеріали, сантехніка, канцтовари, побутова хімія, техніка, косметика, квіти та ін.). Також програма підходить для автомагазину (обліку автозапчастин). Широкі можливості програми для обліку в зоомагазині (облік зоотоварів).


Магазини техніки Керхер Україна
Магазини мобільних і комп'ютерних аксесуарів TECHNO CASE (Дніпро)
Торгові центри «Зелений Світ»
Салони мобільного зв'язку Qwerty (Київ)
Магазини електроніки «Цифротех»
Магазини дитячих іграшок «Пластилін»
Магазини косметики NYX
Магазин «Веломайстер»
Будівельні магазини «Квадрат» (Миколаїв)

«IBS Магазин Універсал» включає робочі місця продавця-касира, оператора-товарознавця і керівника. Підтримується практично будь-яке торгове і фіскальне обладнання — програмні каси (РРО), сучасні фіскальні реєстратори, чекодрукуючі ваги, сканери штрих-коду та ін.

Інтегровані програмні РРО:

Основні можливості програми — облік товарів і торгівля за штрих-кодами та/або артикулами, облік закупівель і повернень постачальникам, націнка, друк цінників, продаж, друк чеків (на касовий апарат або принтер), переміщення між складами, списання псування/бою, інвентаризація (переоблік) товарів і багато іншого...

Дуже гнучкі можливості програми!

  • Облік за штрих-кодами, артикулами, серійними номерами
  • Облік вагового, рулонного, штучного товару
  • Робота з будь-яким обладнанням — сканери, ваги, ТСД, програмний РРО

Що Ви отримаєте?

  • Спрощення процесу торгівлі
  • Мінімальні можливості для шахрайства та крадіжки товару персоналом
  • Завжди актуальні залишки, виключення пересортиці
  • Аналітичні звіти про ефективність бізнесу у реальному режимі часу

Див. також:

Варіанти фіскалізації торгівлі. Види РРО

Контакти для консультацій і встановлення

 

Сфера застосування

Програма «IBS Магазин Універсал» призначена для автоматизації:

  • будівельного магазину (сантехніки, інструментів)
  • магазину госптоварів та побутової хімії
  • автомагазину, магазину запчастин
  • магазину парфумерії, косметики
  • дитячого магазину іграшок
  • книжкового, канцелярського магазину (канцтоварів)
  • магазину електроніки (побутової техніки, салону мобільного зв'язку)
  • магазину біжутерії
  • квіткового магазину
  • зоомагазину

 

 

Автоматизація магазину госптоварів, техніки, будматеріалів

Автоматизація господарських та будівельних магазинів має свої специфічні особливості. Асортимент у таких магазинах змішаний та дуже різноманітний — від миючих засобів та косметики до сантехніки та великої побутової техніки. Формати магазинів також можуть бути різні — торгівля через прилавок, магазин самообслуговування. Ведення повноцінного обліку в магазині з таким широким асортиментом товарів без використання автоматизованої системи практично неможливо. Це обумовлено наступними моментами:

  • великий асортимент товарів і обсяг продажів
  • як правило, декілька робочих місць касира
  • наявність вагового та штучного товару
  • кілька одиниць виміру (видів упаковок) у одного товару — штука, ящик і т.д.
  • кілька різних заводських штрих-кодів у однієї і тієї ж упаковки товару (один і той же товар може вироблятися на різних потужностях і мати різні штрих-коди виробника)
  • облік залишків на кількох складах (місцях зберігання), переміщення між складами (склад зберігання, торговий зал і т.д.)
  • необхідність контролю термінів зберігання, регулярні списання зіпсованих товарів (бою), проведення вибіркових або повних інвентаризацій
  • необхідність аналізу продажів в різних розрізах — по окремим товарним позиціям, товарним групам, підгрупам, касам
  • використання складних програм лояльності покупців — дисконтних і бонусних систем, маркетингових акцій
  • контроль взаєморозрахунків з великою кількістю постачальників

Програмне забезпечення для будівельних та господарських магазинів має забезпечувати зберігання та швидку обробку великих обсягів інформації, мінімізувати час обслуговування покупців, мати вбудовані засоби контролю для виключення помилок персоналу та відповідати всім зазначеним вище вимогам для таких торгових об'єктів.

Вимоги до автоматизації обліку в залежності від специфіки магазину

Залежно від реалізуємих груп товарів та особливостей бізнес-процесів, вимоги до програмного забезпечення для автоматизації обліку можуть суттєво відрізнятися. Нижче наведено специфічні вимоги до обліку основних груп.

Програма для магазину косметики, парфумерії та побутової хімії повинна забезпечувати:

  • облік за штрих-кодами, артикулами, брендами, типами
  • можливість маркування товарів своїми штрих-кодами
  • для косметики, засобів для краси та догляду — облік в розрізі типу косметичних засобів, статі, віку, типу шкіри (волосся), лінійки, сезону, відтінків кольору та ін.
  • облік та списання пробників (тестерів)
  • швидке проведення повної або вибіркової інвентаризації (по відділу, стелажу, бренду), оперативна переоцінка товарів з терміном придатності, що закінчується
  • ведення бази клієнтів, управління маркетинговими заходами для повторного залучення покупців — знижки по акції, оплата бонусами або подарунковими картками, розсилка СМС-повідомлень про акції та розпродажі
Магазин побутової хімії, техніки, косметики

Програма для будівельного магазину (сантехніки, інструменту, покриттів, фурнітури) повинна вирішувати складніші завдання:

  • облік вагового, рулонного, штучного товару в різних одиницях виміру — кілограми, метри, штуки, упаковки
  • облік за розмірами (ширина рулону, двері, товщина покриття, розмір кахлю тощо)
  • облік у розрізі колекцій, кольорів (варіантів дизайну), типів матеріалу
  • проведення інвентаризацій за допомогою терміналу збору даних
  • облік послуг — доставка, завантаження-розвантаження, складання, порізка та ін.
Автоматизація магазину інструментів та будматеріалів

Програма для магазинів побутової та комп'ютерної техніки (гаджетів, електроніки) має передбачати:

  • облік технічних характеристик, специфічних для різної техніки
  • облік серійних номерів
  • контроль термінів гарантій, облік повернень за гарантією
  • резервування товарів
  • облік додаткових послуг — налаштування, встановлення програм, ремонт

«IBS Магазин Універсал» легко налаштовується під будь-які комбінації асортименту!

Всі ці та багато інших особливостей враховуються в конфігураціях «IBS Магазин Універсал» для автоматизації магазинів з будь-яким асортиментом товарів. Вузькоспеціалізовані магазини втрачають популярність. Покупців приваблюють універсальні магазини із широким вибором різнотипних товарів. Навіть невеликі торгові точки прагнуть розширювати асортимент та пропонувати товари різних груп, щоб максимально задовольнити попит.

Універсальні магазини є найскладнішими об'єктами автоматизації. Тому функціонал програми налаштовується залежно від комбінації груп товарів та форматів ведення бізнесу. Ми індивідуально підходимо до вимог кожного замовника.

Порядок робіт по автоматизації магазину:
(всі роботи входять у вартість!)

  • Підбір комп'ютерного та торгового обладнання
  • Встановлення програми на комп'ютери/ноутбуки в магазині
  • Налаштування торгового обладнання — сканери, термінали, фіскальні реєстратори
  • Навчання персоналу — продавців-касирів, операторів, товарознавця

Додатково при необхідності:

  • Перенесення довідника товарів з іншої програми, файлу
  • Налаштування дисконтної/бонусної системи
  • Інтеграція з бухгалтерською системою — 1С, Акцент або ін.
  • Інтеграція з клієнт-банками

 

 

Автоматизація квіткового магазину

Програма для квіткового магазину — це не тільки інструмент для ведення складського обліку квітів та їх реалізації. Це автоматизація управління роботою квіткового магазину, починаючи із закупівель до аналізу продажів та розрахунку прибутку, плюс можливість контролю над усіма діями продавців (в т.ч. віддалено).

Підготовка флористом квітів до продажу у квітковому салоні

Особливості ведення обліку в квітковому магазині

Продаж квітів – досить специфічний бізнес. Квіти – ніжний товар, вони швидко псуються і вимагають до себе особливого відношення. Необхідно враховувати короткі терміни зберігання, сезонність, поточний попит. Асортимент квіткових магазинів зазвичай включає: зрізані квіти або рослини в горщиках, декоративні елементи для складання букетів, упаковку, вазони, корзини. Розширений асортимент – насіння, розсада, добрива, ґрунт, дренаж та ін.

Квіти можуть продаватися поштучно, готовими букетами та композиціями. Облік залишків, витрат і продажів на папері займає дуже багато часу, це складно і призводить до помилок. Використання таблиці обліку для квіткового магазину в Excel незручно і не вирішує багатьох питань – проведення закупівель, переоцінок, інвентаризацій, друк чеків на РРО, отримання звітів про реалізацію, розрахунок прибутку та ін.

Рано чи пізно Ви прийдете до того, що необхідно автоматизувати роботу за допомогою спеціалізованої програми для магазину квітів. Особливо, якщо у Вас кілька точок продажу. Для управління мережею необхідна інформація про наявність товару на складі та в кожній точці в режимі реального часу.

Облік та продаж квітів, збирання букетів у квітковому магазині

Що має вміти гарна програма для квіткового магазину?

Програмне забезпечення для квіткових магазинів як мінімум має забезпечувати:

  • облік квіток за видами, сортами, кольором та розмірами (висота стебла, розмір квітки)
  • облік дати поставки (орієнтовного строку реалізації)
  • облік готових букетів, автоматичний розрахунок вартості букета з урахуванням декору та упаковки (ведеться по метражу або поштучно)
  • облік послуг доставки (за потреби)
  • облік додаткового асортименту в різних одиницях виміру (шт, кг, метри) — горщики, вази, посадковий матеріал, добрива, ґрунт, дренаж, плівка тощо.
  • зберігання фото квітки, букета, композиції

«IBS Магазин» – це зручна та доступна програма для обліку квітів, готових букетів та додаткового асортименту (ваз, горщиків тощо). Працює без інтернету. Не потребує тривалого навчання. Процес роботи продавців із програмою максимально простий.

Для кожного товару, квітки чи букета створюється картка товару з найменуванням, категорією (вид, сорт, колір, розмір тощо), прикріпленим фото. Букети, композиції та штучні товари можна промаркувати штрих-кодами для швидкого продажу або інвентаризації за допомогою сканера.

Квіти в програмі можна продавати поштучно або букетом (набором квіток різних видів-відтінків). Вартість готового букета розраховується автоматично після додавання кожної квітки та елемента декору в чек.

Найбільш ходові букети флорист може складати заздалегідь, маркувати штрих-кодом та реєструвати у програмі. Для цього на кожен букет заводиться калькуляційна карта («рецепт букета»). При реєстрації в програмі виробленого букета квіти і матеріали, що використовуються, списуються відповідно до заданих у калькуляції кількостей, а букет оприбутковується на залишок. Собівартість букета розраховується автоматично за вартістю його елементів, до неї додається націнка та встановлюється ціна продажу. При реалізації готовий букет додається в чек простим скануванням коду.

Переваги нашої програми для обліку в квітковому магазині:
(Усі функції гнучко налаштовуються під Ваші вимоги)

  • зручна класифікація для швидкого пошуку квіток — за видами, сортами, кольорами та розмірами (висота стебла, розмір квітки) та ін.
  • класифікація та підбір готових букетів — за варіантами виготовлення (у коробці, кошику тощо), одержувачем (чоловік, жінка, кохана, діловий партнер), приводом (побачення, ювілей, весілля, день вчителя), сезоном, діапазоном цін
  • можливість зберігання фото квітки, букета
  • контроль термінів реалізації, швидка інвентаризація, списання зіпсованих квітів та уцінка (некондиція, несезон, тривалий термін зберігання)
  • облік квіток поштучно, квітів в упаковках та готових букетів — комплектація та розукомплектація на складові з перерахуванням кількості та ціни в ін. одиницю виміру
  • швидке оприбуткування, автоматичне створення копій квітки — різновидів за кольорами та/або розмірами (зі створенням карток та додаванням у прибуткову накладну)
  • генерація власних штрих-кодів — маркування букетів, аксесуарів та додаткових товарів
  • облік та реалізація супутніх товарів у різних одиницях виміру — штучний товар, ваговий товар (в гр, кг), рулонні матеріали (в м, см)
  • реалізація квітів поштучно або з оформленням букетів та композицій (попереднє створення букетів або комплектація під час продажу)
  • ведення калькуляційних карт на ходові букети: кількість різних квіток у міксі, елементи декору
  • облік виробництва готових букетів, автоматична калькуляція собівартості букета за вартістю кожної квітки, матеріалу, упаковки
  • підключення системи лояльності клієнтів — бонусні, дисконтні, подарункові картки, акції
  • підключення будь-якого обладнання — програмний РРО, сканери, ваги, термінали, принтери чеків та етикеток
  • аналітичні бізнес-звіти про результати роботи — продажі, витрати, доходи, прибуток та ін.

 

 

Автоматизація зоомагазину

Програма обліку для зоомагазину повинна мати досить широкий функціонал для ефективного контролю за великим та різноманітним асортиментом зоотоварів. На перший погляд, організація обліку зоотоварів практично не відрізняється від обліку госптоварів. Але є й своя специфіка. Хороша програма для зоомагазину, крім стандартних функцій з обліку, повинна передбачати ще деякі важливі моменти.

Програма обліку для зоомагазину

Особливості організації обліку в зоомагазині

Асортимент зоотоварів зазвичай включає: корми та аксесуари для тварин (нашийники, повідці, іграшки, переноски, акваріуми, клітки), посуд, наповнювачі, вітаміни та ліки. Але, крім цього, в зоомагазині можуть продаватися невеликі тварини — птиці, гризуни (хом'яки, кролики, миші), рибки. За ними потрібен догляд і, відповідно, необхідно вести картки з даними тварин та враховувати витрати на їх утримання. Залежно від виду зоотовари можуть продаватися поштучно, заздалегідь фасуватись (і маркуватися) або зважуватися під час продажу на касі. Організувати повноцінний облік без автоматизації у зоомагазині дуже складно.

Автоматизація роботи зоомагазину передбачає використання відповідного торгового обладнання — сканера, принтера, ваг, касового апарату (або програмного РРО) і повинна охоплювати всі основні процеси:

  • заведення карток обліку товарів та тварин
  • формування замовлень постачальникам
  • оприбуткування товарів, націнка за заданими правилами, друк цінників
  • маркування зоотоварів, що не мають штрих-коду — генерація внутрішнього штрих-коду, друк етикеток
  • фасування та маркування упаковок вагових товарів — друк етикеток за допомогою чекодрукуючих ваг
  • управління системою лояльності для підвищення продажів — акції, дисконтні карти та ін.
  • проведення інвентаризацій товарів — списання недостач, зіпсованих товарів
  • формування бізнес-звітів для аналізу керівником

Автоматизація продажів зоотоварів на касі має передбачати 2 основних режими при наборі чеків:

  • продаж маркованих товарів скануванням штрих-коду упаковок (штучний товар або попередньо розфасований)
  • продаж товару на вагу за допомогою торгових ваг, підключених до програми (передача ваги в чек при зважуванні)

Основа якісного ведення обліку в зоомагазині — це зручна та докладна класифікація великого асортименту зоотоварів та послуг. Для спрощення контролю за інтенсивним товарообігом необхідна автоматизація розрахунку замовлень постачальникам на підставі аналізу продажів та залишків, швидкий прийом та маркування зоотоварів, що не мають своїх штрих-кодів або розфасованих у магазині, прив'язка товарів до зон зберігання для швидкого пошуку (приміщення, шафи). Крім того, важливий контроль термінів придатності кормів, консервів, ветеринарних препаратів.

Тварини у зоомагазині

Можливості програми IBS для зоомагазину:
(Усі базові функції адаптуються під замовника)

  • підключення будь-якого обладнання — сенсорного монітора, сканера, програмного РРО (касового апарату), ваг, принтера, банківського терміналу, терміналу збору даних
  • детальна класифікація товарів і тварин — за групами (аксесуари, корми, вітаміни, засоби для догляду тощо), брендами, категоріями тварин (тип, порода, вік, розмір)
  • швидкий пошук товарів у каталозі — за штрих-кодом, артикулом, найменуванням, фільтром за групами та підгрупами
  • прив'язка товарів до зони зберігання, маркування зон зберігання (секції, шафи, полиці)
  • відстеження термінів придатності товарів з обмеженим терміном зберігання
  • облік витрат на утримання тварин
  • маркування штучного та розфасованого вагового товару, що не має заводського штрих-коду, — генерація внутрішніх штрих-кодів, друк етикеток будь-якого розміру
  • реалізація товарів на вагу (кормів, наповнювачів та ін.) — з підключенням ваг та зважуванням на касі (автоматична передача ваги в програму)
  • швидке приймання, переоцінка, інвентаризація товарів за допомогою сканера або терміналу збору даних
  • гнучка система лояльності для підвищення продажів — бонусні, дисконтні картки, акції, знижки за розкладом
  • облік послуг і виробництва (доставка товарів, виготовлення одягу та аксесуарів для тварин)
  • автоматичний розрахунок замовлень постачальникам на підставі статистики продажів та залишків, ведення взаєморозрахунків
  • бізнес-звіти керівнику (залишки, продажі, взаєморозрахунки, прибуток) — у реальному режимі часу, по кожній точці та по мережі в цілому (для мережі зоомагазинів)

Переваги програми «IBS Магазин Універсал»

Найважливіше!
(Основні критерії, за якими наші клієнти вибирають цю програму)

  • Встановлення, налаштування і навчання — безкоштовно!
  • Всі необхідні можливості включені в базовий комплект
  • Працює з будь-яким торговим обладнанням — сканери, принтери, фіскальні реєстратори
  • Може використовуватися як в одному магазині, так і «на виріст» — до торгової мережі
  • Автоматичне формування заявок постачальникам (на підставі статистики продажів)
  • Автоматичний обмін даними між магазинами і офісом онлайн (для торгової мережі)
  • Можливість зберігання бази даних магазину в «хмарі»
  • Можливість віддаленої роботи в магазині — з дому, офісу, будь-якої точки світу
  • Надаються паперові документи, що підтверджують ліцензійність
  • Розроблено українською компанією, підтримується на всій території України

 

Вартість автоматизації магазину

Наша компанія пропонує Вам комплексне рішення для автоматизації магазина з будь-яким асортиментом товарів, що включає в себе програму, торгове та комп'ютерне обладнання з встановленням, налаштуванням, навчанням персоналу і подальшою технічною підтримкою.

У вартість входить прискорений цикл впровадження «під ключ»!

  • Встановлення програми на комп'ютери в магазині
  • Навчання персоналу — касирів, операторів, товарознавця
  • Налаштування торгового обладнання — сканерів, терміналів, касових апаратів

Можливі 2 варіанти придбання програми — купівля постійних ліцензій або помісячна оренда. У базовий пакет входить безстрокова ліцензія — з встановленням і навчанням!

Ціна програми для одного магазину (купівля або оренда)

НайменуванняВартість, грн.
Купівля постійної ліцензії «IBS Магазин Універсал»
  • строк дії — без обмеження
  • встановлення і навчання — включено у вартість
КУПІВЛЯ
від 2 950 грн.
Оренда програми на будь-який строк
  • строк оренди — будь-яка к-ть місяців
  • оплата — щомісяця (з можливістю викупу)
  • встановлення і навчання — включено у вартість
ОРЕНДА
850 грн/міс

Після оплати Вам будуть надані паперові документи (поштою), що підтверджують
ліцензійність встановленого в магазині програмного забезпечення.

Детальніше про ціни   

Ефективне управління магазином

Програма для обліку в магазині дасть Вам ряд серйозних переваг для ефективного управління бізнесом і нові можливості для успішного ведення торгівлі.
Після встановлення програми і навчання Ви зможете:

  • Управляти закупівлями, автоматизувати переоблік товарів
    • вести довідник товарів, вести класифікацію товарів за групами і підгрупами, заводити штрих-коди для кожного товару
    • вести довідник постачальників з можливістю їх класифікації за групами
    • оформляти надходження товарів на склад або в торговий зал з реєстрацією закупівельної ціни для кожного товару
    • оформляти повернення товарів постачальнику
    • переміщати товари між місцями зберігання (склади, торговий зал)
    • отримувати повну інформацію про залишки і рух товарів на будь-якому складі на будь-який момент часу, баланс по будь-якому товару
    • проводити інвентаризацію товарів у автоматизованому режимі з отриманням результатів у кількісному і сумовому вираженні
  • Управляти ціновою політикою
    • вести будь-яку кількість прайс-листів з поділом їх на категорії (роздріб, великий опт, дрібний опт та ін.) і зберіганням історії змін цін
    • управляти націнками та цінами продажу в розрізі товарів і груп, встановлювати акційні ціни, знижки
    • друкувати різні види цінників, бирок.
  • Автоматизувати роздрібні продажі
    • вести продаж товарів на автоматизованих робочих місцях касира з реєстрацією чеків в базі даних
    • використовувати для введення товарів в чек сканери штрих-коду
    • використовувати комбіновані форми оплати при закритті чека (готівковий, безготівковий розрахунок, бонуси)
    • використовувати для друку чека фіскальні реєстратори або чекові принтери (для нефіскальних чеків)
    • виконувати роздрібні повернення на робочому місці касира в автоматизованому режимі
    • оперативно отримувати інформацію по необхідному товару
    • працювати з декількома чеками одночасно (відкладені чеки)
  • Вести облік грошей і взаєморозрахунки з контрагентами
    • вести облік руху безготівкових коштів на розрахункових рахунках організації (надходження на розрахунковий рахунок, видатки з розрахункового рахунку, баланс по розрахунковому рахунку)
    • вести інформацію про банківські реквізити кожного постачальника
    • вести облік руху готівкових коштів в касах організації (надходження в касу, видатки з каси, баланс по касі)
    • контролювати стан взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями
  • Отримувати і аналізувати різні види звітності
    • вести облік і аналіз продажів в розрізі товарів, груп товарів, покупців, продавців і т.д.
    • отримувати інформацію про виручку, доходи, зміни товарних залишків та цін в режимі реального часу
    • формувати будь-які бізнес-звіти (з продажу, маркетингу, в цілях управління та ін.) довільної складності
    • оперативно отримувати консолідовані «звіти керівника» в розрізі необхідних аналітичних параметрів
    • друкувати стандартні друковані форми для будь-яких документі

Наші клієнти

Рішенням «IBS Магазин Універсал» з успіхом користуються:

  • Фірмова мережа магазинів «Kärcher Україна» (Київ, Львів, Одеса, Дніпро, Вінниця, Івано-Франківськ, Хмельницький)
  • Мережа магазинів цифрової техніки і аксесуарів «MY DEVICE» (Дніпро)
  • сеть салонов мобильной связи «QWERTY» (Киев)
  • магазин авто-запчастин для Mazda, KIA, Hyundai «Авто-Драйв» (Дніпро)
  • магазини побутової техніки та меблів «Техносвіт» (Кривий Ріг)
  • супермаркети електроніки та цифрової техніки «Цифротех» (Миколаївська область)
  • торгові павільйони «Зелений Світ» (насіння і добрива, Дніпро і область)
  • магазин госптоварів і побутової хімії «Караван»
  • дитячі магазини іграшок (Маріуполь)
  • магазини косметики NYX (Запоріжжя, Дніпро, Кривий Ріг)
  • магазин ювелірних виробів «Торгсин» (Маріуполь)
  • і багато інших клієнтів