Програмне забезпечення і послуги з автоматизації аптек
Вартість автоматизації аптеки (аптечного пункту, складу)
| Варіант постачання і модель оплати | Вартість, грн. | 
|---|---|
| IBS Аптека — ЕКСПРЕС (для більшості аптек і невеликих аптечних мереж) 
  |     
9 500 | 
| IBS Аптека — БІЗНЕС (для великих об'єктів, аптечних мереж, складів, дистрибуції) 
  |     
від 50 000 | 
| Ліцензія на додаткове робоче місце (комп'ютер) (можна докупити до будь-якої версії)  | 
3 950 | 
| IBS Мобільний Склад — Додаток для Android™ (для приймання, інвентаризації, переоцінки товару за допомогою терміналів даних) 
  | 
3 950 | 
Якщо Вам потрібно недороге рішення, - розгляньте 
економ-версію для невеликих аптек — IBS Міні-Аптека
 від 4950 грн!
Основні можливості
У будь-яку версію нашого програмного забезпечення для аптек входять всі основні модулі та можливості. Вся доступна функціональність включена в базову комплектацію. В тому числі:
- складський облік медикаментів, автоматизація роботи провізорів-касирів
 - оприбуткування товарів, націнка, контроль націнок, друк цінників, переміщення, списання, повернення, інвентаризація
 - імпорт-експорт електронних накладних
 - підтримка штрих-кодів, робота з внутрішніми штрих-кодами, серійний облік медикаментів
 - підтримка реалізації лікарських засобів в різних видах упаковки
 - налаштування системи підказок касиру (супутні товари і тому подібне)
 - статистичний аналіз товарообігу, реєстрація дефектури (відмов), автозаказ постачальникам
 - знижки, акції, прості і накопичувальні дисконтні карти
 - друк чеків на фіскальний реєстратор і (або) на нефіскальний принтер
 - облік і контроль руху грошових коштів в касі і на розрахунковому рахунку
 - контроль заборгованості перед постачальниками
 - аналітична система контролю і формування звітів
 - готовий комплект звітів, що дозволяють ефективно аналізувати роботу Вашої аптеки
 
Послуги технічної підтримки
Технічна підтримка здійснюється віддалено в усіх регіонах України.
У вартість входить стартовий пакет навчання і технічної підтримки. Початок роботи в програмі проводиться за допомогою і під контролем наших фахівців.
У разі потреби можлива передплачена техпідтримка на будь-який строк або разові звернення з погодинною схемою оплати (за договором). Усунення помилок в програмі, якщо вони будуть виявлені в процесі експлуатації, проводиться за запитом безкоштовно.
В послуги технічної підтримки входить:
- консультації по використанню — по Email і телефону
 - віддалена допомога через інтернет
 - додаткове навчання персоналу
 - настройка дисконтних або бонусних систем знижок
 - доробка/розробка простих друкованих форм, чеків, цінників (не більше 2-х в міс.)
 - інтеграція з бухгалтерськими системами — 1С, Акцент та ін.
 - інтеграція з клієнт-банками
 
Обладнання для автоматизації обліку в аптеці
Програма «IBS Аптека» встановлюється на будь-який сучасний комп'ютер (ноутбук) і працює практично з будь-яким торговим і фіскальним обладнанням. Підтримуються всі поширені моделі фіскальних реєстраторів, принтери чеків і штрих-кодів, сканери і т.д.
Ми рекомендуємо використовувати тільки перевірене часом надійне обладнання, оптимальне за критерієм — висока якість за помірну ціну.
У зв'язку з постійною зміною цін і модельного ряду, ми надамо найбільш актуальні рекомендації по обладнанню на момент прийняття Вами рішення про придбання нашого програмного забезпечення для автоматизації аптек.
Встановлення програми в аптеці і навчання
Компанія IBS здійснює автоматизацію роботи аптек в усіх регіонах України — Києві, Дніпрі, Запоріжжі, Одесі, Львові та ін.
У вартість програми для аптеки входять послуги з встановлення і навчання персоналу (віддалено через інтернет), в тому числі:
- вивчення особливостей роботи Вашої аптеки (аптечного складу, мережі аптек)
 - узгодження схеми ведення управлінського обліку
 - рекомендації по комп'ютерному та торговому обладнанню
 - допомога в налаштуванні комп'ютерів і фіскальних апаратів (віддалено)
 - встановлення та налаштування програмного забезпечення в аптеках
 - адаптація під вимоги замовника
 - навчання персоналу аптек - провізорів-касирів, завідувача
 - надання стандартного переліку звітів
 - початок роботи в системі за допомогою і під контролем наших фахівців
 - врахування побажань клієнтів в подальшому розвитку рішення